VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

Hej på er!
Dagen igår blev mycket lyckad!
Jag och Frida lagade mat och bjöd hem lite tjejer. Det bleva allsång, spel, prat och skratt.
Precis som det skall vara!

Idag vakande jag klockan halv ett, sen klockan 14 bar det av mot mitt gamla dagis som firade 20 år. Så alla som gått där de senaste 20 åren var välkomna på lite fika och prat. Lite synd bara att vissa inte kände igen mig och förväxlade mig med min syster, haha! Men det är smällar man får ta!
Roligt att träffa alla och kolla gamla kort!
Ikväll skall jag bara ta det lugnt, min pappa står och lagar mat. Det luktar nästan lite för gott och min mage kurrar som bara den!

Ni får ha en bra lördagskväll!









Vädert har varit hur jäkla underbart som helst idag, varmt och soligt! VÅÅÅÅÅÅÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0