FETT KUL MANNEN

Hittade n liten treeevlig lista på fridas blogg. ENJOY!







Ditt liv:

Vad heter du? - ebba linnéa christiansson heter jag!
Vart bor du? - i varberg
Trivs du där? - ajjemeeen, fullt ös! VARJE dag!
Brukar du läsa horoskop? - det brukar jag ja!
Har du körkort? - nääääää..
Äger du några converseskor? - givet!
Favoritdjur? - förr var det grisar, men hm.. vet faktiskt inte!
Vad spenderar du dina pengar på? - maaaaaaaaaat!
Senaste konserten? - hm.. takida-europe! ;)
Sprit, cider, vin eller öl? - alllllt!!!
Antal kuddar i sängen? - just nu 4!
Kan du baka bullar? - kan allt!
Bläck eller blyerts? - båda duger!
Mc donald's eller burgerking? - helst båda. ;)
Är du allergisk mot något? - haha, det är jag!
Dricker du blå grön eller röd mjölk? - mjölk smakar anus!
Vad åt du till frukost? - lite yoghurt!
Hur ser du ut idag? - snygg som saktan!
Nästa mål i ditt liv? - mål.. palla! tar det som det kommer. ;)
Vad såg du senast på tv? - kär & galen!
Hur svarar du i telefonen? - beror på vem det är, men jag brukar iaf hälsa! ;)
Vem ringde dig senast? - det var något nummer ifrån göteborg såg jag!
Antal timmar sömn i natt? - runt sjuuu!
Sov du ensam? - aaaaah!

Senaste:
...personen som sov i din säng? - det var faktiskt jag! ;)
...som såg dig gråta? - mamma
...du gick på stan med? - felicia!
...skällde på dig? -
...skickade ett email till dig? style by tyra

Har du någonsin:
Sagt "jag älskar dig" och menat de? - yes, what are words if you really don't mean them? dah...
Bråkat med ditt husdjur? - och vem fan ha rsagt att jag har ett husdjur?!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - hahah, ja 
Saker:
Tar du droger? - nääää
Vad är du mest rädd för? - vet inte. :(
Vart vill du gifta dig? - ett ställe där jag trivs!
Vad hatar du verkligen? - finns mycket jag hatar!
Har du varit kär? - japp!
Har du ett jobb? - det har jag!
Gillar du att ha folk omkring dig? - det är la för mysigt? ;)
Är du ett hälsofreak? - HAHAHAHAHA.. yes!

Stuffs:
Är du ensam nu? - hoppas jag, men  man vet ju aldrig vem som kan gömma sig här!
Har du några piercingar/tatueringar? - 4 i öronen!
Låtar som fastnar i din hjärna ofta? - de sämsta!
Vill du gifta dig? - jaa!
Vill du ha barn? jaaa, små goingar!

Favorit:
...rum i huset? - ebbas krypin, ;)
...typ av musik? - goaaa låtar
...månad? december, april & juni-julia-augusti

Har du under de senaste 48 timmarna:
Gråtit? -
mh..
Köpt någonting? - haaaaoup
Varit sjuk? - nöööpp
Träffat någon ny person? - inte vad jag vet!
Sagt "jag älskar dig" till någon? - tror jag inte!
Kramat någon? - oja!
Kysst någon? - det tror jag!

Senaste:
Låt du hörde? - winter song
Film du såg? - jag saknar dig!
Dricka du köpte? - en riiiktigt kall burkcola!
Mat du åt? - macka!
Gången du åt en 7eleven korv? - nää, fyfan
Person du slog? - var nog jonas. ;)
Bussresa? - var nog när vi skulle till reningsverket!
Irritation? - idag på morgonen...

såjaaaaaaaaa, KUL JAG HAR HAFT DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0