har blivit en jävel på att blogga!

LISTA TAGEN FRÅN ANUS MOSSBERGS BLOGG!
VEM

Vem är i rummet med dig? Här sitter jag helt ensam..
Vem fick du senaste sms av? Leoooo!
Vem tänker du på nu? Förslagsvis honom!
Vem pratade du senast i telefon med? paaapsen!
Vems hus var du senast i? Lilla mormors!
Vem önskar du var med dig nu? min efterlängtade Iphone 4s...
Vem är din favoritsläkting? Alla är ju för goaa!

VAR
Var är din mobiltelefon?
På väg till varberg, eller ah.. min blivande!
Var handlar du mest? Måste nog fan vara på något utav fiken i varberg..
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Ifrån TARA
Var åkte du senast bil? till stan!


VAD
Vad åt du senast?
melooon!
Vad drack du senast? kaffe
Vad är det för färg på dina byxor? svarta!
Vad är den närmaste saken som är blå? mitt d:fi-hårsspray!
Vad har du på fötterna? stjuumpoj!
Vad är din favorit färg? blaack!
Vilken film såg du senast? "jag skanar dig"
Vad hör du just nu? musik!

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng?
OJA!
Hånglat på en bio? bio? vafan är det?
Hånglat i skogen? hänger inte så ofta i skogen, så det tror jag icke!
Sovit naken? japp!
Kört över hastighetengränsen? ett jäävla tempo på mig när jag cyklar! WOOOM
Målat om ditt rum? näää, icke jag!
Dansat framför en spegel? sisådär varje dag!
Fått hicka? hiihhi, ja!
Dumpat någon? yes, när jag var liten. ;)
Stulit pengar från en kompis? nääää!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? hahah, jag tror faktiskt det!
Varit i slagsmål? jag er snel..
Smugit ur ditt hus? OJA!
Haft känslor för någon som inte känt desamma? det tror jag!
Hånglat med en främling? vart går gränsen till främling?
Älskar eller saknar någon nu? jaaaa! det klööööört!


Kommentarer
Postat av: a

HAHAHAHA, jag skanar dig!

2011-12-29 @ 15:32:38
URL: http://lifeofanni.blogg.se/
Postat av: m

Det är ju du! Otippat!!!

2012-01-03 @ 22:49:02
Postat av: wendela

fin header! ;)

2012-01-08 @ 23:35:32
URL: http://wendelas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0