ändlös dialog

Hej på er!

1:a dagen på lovet har varit riktigt bra!

Först träffade jag Frida, vi kollade på lilla-jönssonligan och åt chokladbollar.
Sen kom Anni,och då bar det av ner till stan för att äta på paganini. Efter det kom Sebastian och då gick ungdomenshus för att kolla på Annis pojkvän och hans band "Ändlös dialog". när dom spelade. RIIKTIGT GRYMMA!
Sen träffade vi massa trevligt folk och bara stod och tjötade, kallt men trevligt! ;)
'Nu skall jag strax krypa ner i min varma säng och sova en stund, godnatt på er!

Hehe, just det!
Fick två komentarer och att jag såg ut som en albanmamma på dom två bilderna nedanför!
Ja, så kanske det är? Vad vet jag? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0