Dag 1 - En bild på mig+10 saker du kanske inte visste om mig

1. Jag är alltid väldigt glad! 
Kan sitta helt ensam på mitt rum, och bara börja skratta åt precis ingenting!
Hehe, galen!

2. När jag var 5-6 år "råkade" jag elda upp våran soffa...
Det var såhär:
Det stod 3 ljus på soffbordet, men bara 2 var tända.
Så då tänkte jag vara lite snäll mot mamma och hjälpa till att tända ljuset.
Jag sprang in på mitt rum, hämtade ett papper och höll det mot ljuset. Och vipps så började pappret brinna, så jag sprang runt med det i handen, och tillslut så visste jag inte vart jag skulle göra av det! Så jag slängde det i soffan. Jag var helt ensam på övervåningen.. Så jag ropade till min låtsaspappa Jonas:
-Doodas (som jag kallad honom) Det eldar väldigt mycket här uppe!
hehe.. så kan det gå!

3. Jag hatar att gå in i mitt garage ensam, spelar ingenroll om det är ljust eller mörkt!
Finns en anledning till det, som jag bara inte kan sluta tänka på... TAAACK .....!


4. Jag tycker själv att jag är jätte rolig, och skrattar alltid åt mina egna skämt!
Men dem är ju bääst! ;)

5. Mina föräldrar är skilda.
Så jag bor på två ställen, vilket som kan vara ganska jobbigt ibland.
.
6. När jag var mindre kallade folk mig för Ebba Kissibyxansson.
Bara för att det är gansak likt mitt efternamn...

7. Jag har världens bästavän!

8. Jag hatar att gå ensam när det är mörkt, får nästan panik!
Så därför måste jag ALLTID prata med någon när jag går hem.


9. jag KLARAR inte att gå på allmäna toaletter, det värsta jag vet!
usch, speciellt bajamajor!


10. Jag är flygrädd, fast ändå har jag flugit vääldig många gånger!
reser minst en gång per år. Tycker det är jätte obehagligt!

ja.. Nu vet ni lite mer om mig ;)

Kommentarer
Postat av: f

Herregud vilka påhittiga saker du kom på!!!!!!

Väldigt imponerad.

TUSSENOSAN VAAAAAAAAA

du e min bästa ven ebis

2011-02-22 @ 23:55:37
URL: http://bengtssonf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0