kvällsmys!

Dagen idag har varit riktigt slapp, så skönt!

20.00 var det återigen dax för veckans bästa program! SOLSIDAN!
Haha, jag bara älskar det, så sjukt härligt alltså!
Nu har jag precis duschat och smörjt in mig, lagt en ansiktsmask och sånt gött, hehe!

Imorgon är det allahjärtansdag, vet inte vem jag skall spendera dagen med än...
Jag har ju ingen pojkvän, och nästan alla mina bästavänner har det, så dom skall ju vara med sina killar.. (synd om mig) hehe, nejdå... Jag klarar mig så fint så!

Ha det så bra/ec

Kommentarer
Postat av: Julia

Har en tävling på bloggen där du har chans att vinna ett värdebevis på en skönhetsbehandling värd upp till 450 kr!! För att få reda på mer - kika in hos mig! :)

2011-02-14 @ 15:52:12
URL: http://juliabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0