ny header och allt!

Hallå i stugan!
Slutade 11.50 istället för 14.00, jag klagar inte!
Har fixat en enkel header nu med, äntligen!
Haha, blir ju tokig på alla dessa koder hit och dit! Men jag fixade det!

Skall strax träffa F en stund, får se vad vi hittar på... När jag frågade vad hon skulle göra idag innan sa hon:
Städa, plugga... Haha, låter som om jag är tvungen att hjälpa till! Fast jag gör nog som jag brukar göra när jag kommer till Frida och hon skall kolla på film eller plugga... Då hämtar jag ett gäng tidningar och lägger mig i hennes säng och läser lite, (kan hända att man somnar ibland, sååå gött!). Hahah, nu skall jag sluta babbla på, det kan sluta illa!

Ha en bra dag, PUSS! /ec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0