skogstroll!

Det var faktsikt ganska mysigt i åkulla, (tacka vet jag grillning!!!)
Hehe, nej men jag åkte iaf ett varv, det korta på 700m, haha! Men varv som varv!

Efter ett åk satte vi igång och började grilla, (inte jag då såklart... Ebba och eld hör inte ihop!)
Vi satt och tjötade och hade det mysigt i solen!

Nu har jag bara varit hemma och myst, kollat på melodifestivalen och lite på gaygalan, det ni ;)
MÅSTE bara säga en ganska rolig sak!
Jag och min syster var ju på träningsmässa för en månadsedan ungefär. Och då gick vi på ett pass för Oscar Jöback, Peter Jöbacks man... Och han var med på gaygalan, blev lite småpaff när jag såg honom på tv!
bilder från idag:

Kommentarer
Postat av: Danialleah

Thanks, keep up the good work.

2011-06-15 @ 15:20:59
URL: http://danialleah.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0