enjoy

WHO?

Vem är i rummet med dig? helt ensam

Vem fick du sms av senast? nathalie

Vem tänker du på nu? -

Vem pratade du senast i telefon med? pappa

Vems hus var du i senast? mitt

Vad sa du senast? godnatt

Vem önskar du att du var med nu? någon jag tycker om...

Vem är din favoritsläkting? jadu.. gillar alla..

Vem i din skola går dig mest på nerverna? ojojoj...

 

WHERE?

Vart är din telefon? på min mage

Vart är din mamma? där uppe

Vart är din pappa?  hos sig

Vart sover du? på golvet

Vart handlar du mest? kläder..

Vart fick du tag på tröjan du har på dig? ginatricot

Vart åkte du senast med bil? hem

Vart i ditt rum är du? i min säng

 

WHAT?

Vad åt du senast? mat

Vad drack du senast? cola

Vad är de för färg på dina byxor? blåa

Vad är den närmaste saken som är svart? min tröja

Vad gillar du mest med skolan? matteboken<3

Vad är din favorit färg? svart

Vad heter din bästa hemsida? fejjan

Vad är ditt favorit sko-märke? hm...

Vilken film såg du senast? beck

Vad hör du just nu? muusic

 

WHY?

Varför går du i skolan? För jag är cool

Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter?

Varför är alla besatta i COD? ??

 

WHEN?

När är din födelsedag? 22 april, kom ihåg!

När köpte du senast nya byxor? oj, ett halv årsedan :o

När var senaste gången du tände ett ljus? i veckan

När var du senast i skolan? i onsdags

När träffade du din pappa? idag

När ska du duscha? snart

 

HAVE YOU EVER

Sovit i en annan säng? japp

Tyckt att din kusin är het? har bara tjejkusiner, hehe.. men oja!

Sovit naken? har jag nog gjort..

Kört över hastighets gränsen? gör jag alltid!

Målat om ditt rum? jaaa

Dansat framför en spegel? alltis!

Fått hicka? joo

Dumpat någon?mh..

Hoppat i en bil med folk du just träffat?

Varit i slagsmål? alltid

Smugit ur ditt hus? har hänt..

Haft känslor som inte haft det för dej? joo.

Blivit arresterad? nää

Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? ja

Varit förälskad i en granne? tror jag inte...

Struntat i skolan för att göra något roligare? har nog hänt...

Sovit i en säng med någon av samma kön? ja

Sovit i en säng utav motsatt kön? jaa

Sett någon dö? nej, som tur är

Varit på ett plan? ja

Kysst en bild? hahah, ja

Sovit till 3? aaa

Älskar eller saknar någon just nu? Ja det gör jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0