helt slut!

HEJ! 
Jag är helt slut!
Har ju varit på dansevent i Partille hela dagen. 
Jag och min syster har haft det hur roligt som helst idag. Men oj så trött jag är!
Har hunnit med 3 danspass idag. 

"Dance your ass of ragge"
Riktigt roligt! Väldigt skön musik och rolig dans!
Mycket höfter och rumpa, sånt gillar vi! ;)

"Aerobic Dance"
Världens skönaste och roligaste kille höll i detta passet.
Haha, han bjöd verkligen på sig själv, och var hur duktig som helst! 
Det var det roligaste passen jag gått på någonsin, sån energi och man ville inte att passet skulle ta slut.
Men oj så svettigt, haha! (;

"Step"
Höll också utav "oscar" som killen hette. ;)
passet var ganska svårt, men väldigt roligt!

Vi hann även med att gå runt hela partille och leta efter mat, gå i snö upp till midjan, gå vilse, missa tåget med några sekunder, sitta på centralstationen i göteborg i en timme...
haha, ja en hel del ;)

Nu är jag helt slut, och skall strax sova. :)

här får ni någon bild...

min fina syster, love!
/ec

Kommentarer
Postat av: f

kul att du är med & tävlar i veckans blogg :-)

jävla skitonge hihi

2011-01-16 @ 21:55:50
URL: http://bengtssonf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0