onödigt men kul!

Slänger in en liten lista, alltid roligt! ;)

Du heter: Ebba Linnéa Chrisiansson.

Smeknamn: Frida har börjat kalla mig för Elsa och Camilla... hehe.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Tro- marie fredriksson. Spelades på min farbrors begravning.

Beroende av: solen!

Vad tror folk om dig? Oj det vet jag inte...

Stämmer det? hehe, svårt att veta!

Vad får du oftast komplimanger för? Nu det senaste har det varit mitt hår och mina ögon!

Hur imponerar man på dig? När man vågar bjuda lite på sig själv, vara framåt!

Brukar du skratta för dig själv? he-he.. alltid!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: att man inte skall smsa julia för hon skall till norge ;-) så gör ej det!

Var bor du? Vaaarberg!

Trivs du där? absolut!

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: - Hej det är ebba tror jag?

Vem ringde du senast?: min syster<3

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: om hon fick låna mitt spotify, har jäkligt bra listor ;)

Antal timmar sömn inatt: 8

Sov du ensam: yesyes!

Brukar du komma i tid: Ja det skulle jag nog säga

Hur känner du dig nu: varm!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Hm... inte det bästa som finns kanske...

Vad saknar du: sommaren och värmen!

Hade du en bra kväll igår: Ja, den var mycket trevlig!

Favorit dryck på morgonen: Juice!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt elva-tolv.

Är du blyg?: Blyg och blyg... men ibland är jag det.

Sysslar du med någon idrott: nej, biffar till mig på gymmet!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, men... attrakion!

Har du spytt offentligt: Yes, i halmstad ! ;)

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt man kan göra som kille som inte tjejer kan

Är du nöjd med ditt liv: Här & nu - ja.

Är du bortskämd: ja det måste jag faktiskt erkänna!

Vad gör du i morgon: skola sen träffa LISA!

Vad är det värsta du vet?: Döden...

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Om jag har!

Vad är det finaste du fått?: Har fått mycket fint!

En speciell dag du minns: 14 september!

Du samlar på: Minnen'!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: min syster, eller så är jag ensam och gråter ut!

När grät du senast: I fredag.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Då hade jag bjudit min syster på en resa!

Vill du gifta dig: Ja, det vill jag!

Vill du ha barn: Ja :)

Är du musikalisk?: Ja, det är jag nog. Älskar musik-sång-dans!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: nej..

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har jag!


Kommentarer
Postat av: Jeanna

Den är från H&M!:)

2011-03-27 @ 13:26:14
URL: http://jeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0