instruktör!

Ajjemeeeen! Från och med nu är jag då alltså barndans-instruktör!
Känns riktigt bra, det skall bli så jävla roligt!
Vet ännu inte än vilka åldrar jag skall ha, men det lär jag ju få reda på, hehe!

Jag vet inte vad det är för fel på mig, jag bara sover!!!
Igår när jag kom hem ifrån jobbet klokan 18 sov jag en stund, sen gick jag ut med Frida, och somnade i två timmar direkt när vi kom hem vid 23.30... 
Och idag somnade jag när jag och Frida kollade på film, och sov även där 1-2 timmar....
Jag är ju inte direkt pigg heller, skulle lätt kunna lägga mig nu, haha!

Nej, vad säger ni?
Om jag kanske skall sova lite till? haha...

HA DET SÅÅÅ BRA! ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0