en bra lördag!

TJEENIIIIIS!

Det var sol hela dagen igår, så jag stannade kvar och solade i kärleksparken i någon timma.
Efter det gick jag hem och passade min syster och passade då på att somna i solen en stund. ;)
På kvällen åkte jag hem till min syster, vi lyssnade på musik och hade det bra!
När hon drog vidare träffade jah lite kompisar på stan, som jag satt och tjötade med! 
SEEEEEEEEN, gick jag hem! ;)

Idaaaag:
Måste skriva klart ett jätte stort arbete som skall vara inne imorgon, eller ah... börja på det! 
Har sån ångest att jag inte började tidigare, varför skall man alltid vänta till sista sekunden...?
Blev akut sugen på Ben&Jerry's.. MMMMM!
linne- bästa vän köpt i London.
shorts- Oneteaspoon-Björn E i varberg.
Väska- GinaTricot
klocka- OXXO.
Zzz...
ebba med partyoutfiten!

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare

allt bra? :)

2011-05-24 @ 16:19:40
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart ligger Björn E i vbg?

2011-06-19 @ 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0