nu får det vara stopp!

Herregud..
Känns som om jag inte gör annat än att vara sjuk, denna hösten har varit hemsk!
Vet inte hur längesen det var som jag verkligen var eller kände mig helt frisk. 

Förra veckan hade jag influensa. Och även denna veckan har jag varit hemma från skolan.
Hostar hela nätterna, vilket betyder att jag inte får någon sömn som leder till att jag inte orkar eller kan gå till skolan. Hostan börjar sakta men säkert ge med sig och jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon. 
Missar så otroligt mycket och en är jag hur jävla trött som helst på att vara hemma!!! VILL BLI FRISK!

Sådär ja, nu kanske ni även förstår varför jag inte har bloggat. ;)
Har precis gjort mig lite iordning och skall strax gå bort till pappa och käka en lite sen farsdagsmiddag!:)
4 bilder på mig när jag hostar, hahahaha...

Kommentarer
Postat av: Martén

HAHAHAHA, du är för jävla skön Ebbsan!

2011-11-17 @ 14:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0