be stroooong!

Det är snart höstlov och det märks.
Först och främst i skolan men även på mig själv.. Jag orkar ingenting, är på dåligt humör och bara allmänt tråkig.
Allting känns så jävla jobbigt & svårt, även småsaker.. Men man får bita ihop och göra det bästa av situationen.


Den här veckan har jag så mycket plugg att jag inte vet vad jag heter.
Spanskaprov, Soförhör, Svenskaprov, Engelskaredovisning, skall även läsa ut en bok & göra bokrecension på den till på måndag. Vet inte vart jag skall börja...

Kan säga att denna & nästa vecka kommer vara riktigt jävla jobbiga.. MEN sen är det lov, och det skall bli så jäääääääääääävla gött!!!!!
Nu skall jag sätta mig med mina böcker & försöka plugga så gott det går. HEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0