höstdepp

Vad är det med mig, varför känns allt så jävla meningslöst & jobbigt? & varför är jag så arg,sur & ledsen?
Vill bara kunna rycka upp mig, men jag har ingen ork.. det enda jag har lust med är att sova.
Det blir ju inte mycket bättre när man kollar ut och regnet öser, det blåser storm och allt är sådär väldigt väldigt grått och trist! Men livet är inte alltid en dans på rosor!

Känner inte att jag har så mycket kul att berätta just nu, utan det är bara så skönt att skriva av sig lite ibland.
Hoppas ni är glad & mår bra iaf! :) hej!


sommar,bästavänner & skratt.. tror inte det kan bli mycket bättre!
oerhört snyggbild på mig & pappa.. glad är vi iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0